Eind 2006 kreeg ik mijn eerste Paint Shop Pro programma.Ik had toen nog geen idee wat ik daar mee kon doen. Dus ben ik lessen gaan volgen. Na een jaartje had ik aardig door hoe het programma werkte en sinds die tijd ben ik min of meer "verslaafd" aan PSP.
In de archieven kun je een selectie van die lessen vinden.

Verder teken en schilder ik graag.Ik heb schilderijen gemaakt met softpastels. Een aantal kun je HIER bekijken.

Veel kijkplezier hier op mijn blog!

31 oktober 2016

Weer wat crea's !

Je zou denken dat ik bijna niets meer met Paint Shop Pro doe, maar niets is minder waar.
Het is nog steeds een heerlijke hobby. Dus maar weer eens iets plaatsen hier.


Deze drie bovenstaande crea's heb ik in het najaar 2014 gemaakt.


Vorig jaar heb ik een poosje bij een clubje gezeten, waar je elke week een crea moest maken enkel en alleen met drie plaatjes/tubes die je kreeg. Er mochten geen andere plaatjes of tubes bij gebruikt worden.
Deze hierboven zijn enkele van mijn crea's.


Bovenstaande twee crea's in het thema "Mystiek/Halloween" heb ik deze week gemaakt.

Veel plezier met het bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten